Este ușor să utilizezi Lyca Mobile. Te rugăm accesează meniul de mai jos pentru mai multe informaţii
General
Cum pot primi mesaje cu promoţiile şi ofertele Lyca Mobile?
Pentru a primi mesaje cu promoţiile şi ofertele noastre, trimite SMS cu textul YES la 3232. Poţi renunţa oricând trimiţând STOP la 3232.
Pot păstra numărul meu de mobil pentru mai mult timp fără a folosi serviciul?
În mod normal, îţi vom păstra numărul pentru 127 zile, dacă nu utilizezi serviciul nostru. Cu toate acestea, îţi poţi păstra numărul Lyca Mobile pentru o perioadă de până la 1 an fără a folosi serviciul nostru. Formează *139*9999# de pe numărul Lyca Mobile şi urmează instrucţiunile de pe ecran. Te rugăm să iei la cunoştinţa faptul că va exista o taxă anuală fixă de 5€ care va fi dedusă din soldul contului tău.
Care este acoperirea Lyca Mobile?
Lyca Mobile folosește rețeaua 3G a operatorului Telekom Mobile din România. Puteți găsi o hartă detaliată de acoperire pe site-ul T-Mobile.
Ce este My Lyca Mobile?
My Lyca Mobile este o secțiune în cadrul site-ului Lyca Mobile prin poți monitoriza apelurile, SMS-urile și o mulțime de instrumente online.
Cum pot gestiona contul My Lyca Mobile?
Pentru managmentul contului Lyca Mobile, te rugăm să îți înregistrezi SIM-ul online. După înregistrare vei primi o parolă care îți va permite să accesezi contul online.
Cum pot înregistra SIM-ul meu Lyca Mobile?
Îți poţi înregistra cartela SIM vizitând în secțiunea My Account. Te rugăm să ai codul PUK la îndemână.
Este obligatorie înregistrarea pe site pentru a folosi serviciile Lyca Mobile?
Deşi înregistrarea nu este obligatorie, îți recomandăm insistent să faci acest lucru. Înregistrarea online aduce multe avantaje inclusiv posibilitatea de a gestiona contul online, setarea reîncărcării automate, schimbarea sau actualizarea informaţiilor personale etc.
Cum pot afla numărul meu Lyca Mobile?
După ce introduci SIM-ul Lyca Mobile în telefon și îți poţi vizualiza numărul apelând *132#.
Oferiți și abonamente?
Nu, în acest moment oferim doar servicii PrePay.
Nu am folosit SIM-ul Lyca Mobile pentru un timp şi acum nu mai funcționează. De ce?
O cartela SIM va fi dezactivată dacă nu se utilizează pentru a efectua un apel sau pentru a trimite un text timp de 90 de zile. O cartelă SIM dezactivată nu poate fi reconectată iar numărul de telefon mobil devine indisponibil.
Cum obțin informații despre soldul disponibil?
Poţi verifica întotdeauna soldul disponibil apelând *131# de la telefon sau sunându-ne la 151 din rețeaua Lyca Mobile.
Cum pot obține un desfășurător al apelurilor efectuate?
Pentru a obține un desfășurător al apelurilor efectuate te rugăm sună-ne la Relații Clenți 151 de pe orice număr Lyca Mobile. Trebuie să fii un utilizator înregistrat pentru a obține aceste detalii.
Deşi am sold suficient, apelul nu se conectează. Cum să procedez?
Dacă dispui de sold suficient și totuși nu reușești să apelezi, te rugăm mai încercă odată. Dacă problema persistă, sună-ne la Relații Clenți 151 de pe orice număr Lyca Mobile.
Roaming involuntar
Dacă ai serviciul de roaming activat şi eşti în România dar în apropiere de granițe (Bulgaria, Serbia, Ungaria, Ucraina sau Moldova), este posibil ca telefonul tău să se conecteze automat la reţeaua ţării vecine şi tu să vorbeşti la tarife de roaming, plătind şi pentru apelurile pe care le primeşti (roaming involuntar). Poţi evita aceste situaţii dacă selectezi manual reţeaua sau verifici reţeaua în care se află telefonul înainte de a utiliza aparatul. Poţi accesa lista localităţilor identificate de ANCOM ca având un risc potenţial de intrare în roaming involuntar aici.
Telefonul
Ce telefoane mobile pot folosi în rețeaua Lyca Mobile?
Telefonul trebuie să fie compatibil cu standardele recunoscute la nivel internaţional GSM, adoptate de toţi producătorii majori. Nu există alte restricţii cu privire la tipul de telefon pe care îl poţi utiliza cu Lyca Mobile. Te rugăm să ne suni la Relații Clienți +40 377881276 pentru informații suplimentare.
Oferiţi un SIM Lyca Mobile împreună cu un telefon?
Nu, momentan oferim doar cartele SIM PrePay.
Telefonul meu e blocat într-o altă rețea
Dacă la introducerea cartelei SIM pentru prima data în telefon, pe ecran apare unul dintre mesajele: ‘blocked / blocat’, ‘barred / blocat’, ‘incorect SIM / cartela SIM incorectă ‘ or ‘SP lock / SP blocat’, atunci telefonul tău poate fi blocat într-o anumită reţea. Există mai multe modalităţi de a debloca telefonul – sună-ne la Relaţii Clienţi +40 377881276 pentru îndrumare.
Am uitat codul PIN / PUK
Dacă ai introdus codul PIN greşit de trei ori, cartela SIM va bloca automat. În acest caz va trebui să introduci codul PUK. Poți afla codul PUK de pe suportul cartelei SIM sau din secțiunea My Lyca Mobile (în cazul în care cartela SIM este înregistrată). Dacă ai nevoie de asistență, te rugăm sună-ne la +40 377881276 Relații Clienți.
Telefonul meu indică numai apeluri de urgenţă ...
Te rugăm să repornești telefonul şi să selectezi manual rețeaua Lyca Mobile.
În unele locuri nu recepționez semnal de la rețea...
Reţeaua de acoperire este puternic dependentă de locaţia în care te afli și de rețeaua parteneră. Dacă problema persistă, te rugăm înștiințează-ne la 151 Relații Clienți apelabil din rețeaua Lyca Mobile.
SIM meu pare a fi deteriorat şi nu pot selecta rețeaua...
În cazul în care cartela SIM este deteriorată, te rugăm activează o nouă cartelă SIM Lyca Mobile și suna-ne la 151 Relații Clienți având codul PUK la îndemână. Vom transfera numărul tău vechi pe noua cartelă SIM în termen de 24 de ore.
SIM-ul meu nu funcţionează pe când alte SIM-uri sunt funționale în acelaşi telefon ...
În acest caz te rugăm contactează furnizorul telefonului pentru asistență.
Voce
Cum pot iniția un apel internaţional cu Lyca Mobile?
Lyca Mobile funcţionează în acelaşi mod ca alte telefoane: pur şi simplu formează 00 urmat de codul ţării, codul zonei şi numărul de telefon şi apasă butonul de apelare. În loc de 00 poţi utiliza ” +”.
Pot iniția apeluri Premium cu Lyca Mobile?
Nu, apelurile Premium nu fac parte din oferta noastră de produse.
Cum pot activa facilitatea roaming folosind Lyca Mobile?
Serviciile de roaming sunt activate implicit şi acestea ar trebui să funcţioneze automat, de îndată ce ești în străinătate. în cazul în care totuși nu funcționează, te rugăm să repornești telefonul şi ar trebui să poți utiliza serviciile noastre în roaming fără nici o problemă.
Cum pot verifica tarifele?
Te rugăm accesează site-ul pentru tarifele actualizate.
Cum pot dezactiva mesageria vocală?
Pentru dezactivarea mesageriei vocale te rugăm formează *185# și apelează.
Cât costă accesarea mesageriei vocale?
Serviciul mesagerie vocală a fost activat automat și este gratuit.
Pentru accesarea mesageriei vocale atunci când ești în România apelează 150.
SMS
Pot trimite SMS-uri Premium cu Lyca Mobile?
Nu, Premium SMS nu face parte din oferta noastră.
De ce nu pot trimite/primi SMS-uri?
În primul rând, te rugăm să te asiguri că dispui de suficient de credit pentru a trimite SMS-uri. Dacă tot nu poți trimite/primi SMS-uri, te rugăm să verifici Numărul Centrului de Mesaje (MCN) în setările de SMS. Pentru Lyca Mobile România acesta este +40701000111. Dacă problema persistă, te rugăm să contactezi 151 Relații Clienţi.
Cum trimit un SMS din România într-o altă ţară?
Lyca Mobile funcţionează în acelaşi mod ca și alți operatori atunci când vine vorba de expedierea de mesaje text internaţionale. Pur şi simplu tastează 00 urmat de codul ţării în care trimiți SMS-ul, apoi numărul de telefon şi apelează. În loc de 00 poţi utiliza, de asemenea, un „+”.
Cum pot opri primirea SMS-urilor nedorite sau SPAM-uri?
Lyca Mobile nu poate preveni primirea mesajelor nedorite, cu excepţia cazului în care dorești să interzică toate mesajele text. O modalitate de a evita SPAM-ul este să fii atent pe ce site-uri furnizezi numarul tau de mobil.
Ce înseamnă un plic intermitent pe mobilul meu?
Plicul intermitent indică faptul că memoria tex este plină. Acest lucru te împiedică să primești mai multe mesaje text până când ai şters câteva din cele vechi. Numărul de mesaje stocate poate varia de la un model de telefon la altul.
Care este numărul centrului de mesaje Lyca Mobile?
40701000111
Internet
Pot utiliza servicii VoIP pe cartela mea Lyca Mobile?
În conformitate cu termenii şi condiţiile noastre, Lyca Mobile are dreptul de a limita sau preveni accesul la anumite site-uri web şi servicii prin reţeaua sa. În prezent Lyca Mobile nu permite utilizarea Lebara Talk prin reţeaua de date Lyca Mobile. Acest lucru nu va împiedica accesarea acestor servicii prin orice conexiune de internet Wi-Fi disponibilă.”
Serviciul de Internet s-a oprit brusc. De ce?
Te rugăm asigură-te că dispui de credit suficient. Poți afla aceasta apelând *131# de pe cartela SIM Lyca Mobile. Dacă problema persistă, te rugăm să ne contactezi Relații Clienți la 151 de pe orice număr Lyca Mobile.
De ce nu pot accesa serviciul Internet, chiar dacă am achiziționat un pachet de date încă activ?
Te rugăm asigură-te că ai activat serviciul de date și verifică setările manuale disponibile pe site-ul nostru.
Voi putea avea acces la Internet în roaming?
Nu, în acest moment nu furnizăm accesul la serviciul de date în roaming.
Voi utiliza serviciul Internet pe Blackberry sau dispozitivul USB?
Nu, în acest moment nu furnizăm accesul la serviciul de date pe terminalele Blackberry sau pe dispozitivele compatibile USB.
Voi putea avea acces la Internet 4G?
Nu, momentan furnizăm accesul doar la serviciile de date 3G.
Trebuie să introduc manual setările în telefonul meu pentru a avea acces la internet?
Pentru majoritatea telefoanelor vei primi automat setările pe care va trebui să le salvezi. Dacă dorești să setezi manual accesul la internet pentru modelul tău de telefon, vizitează site-ul Lyca Mobile sau sună-ne la 151.
Pot obține setările de internet prin email?
Da, te rugăm sună-ne la 151 și furnizează-ne adresa de email la care să îți trimitem setările.
Este un nume de utilizator şi o parolă?
Nu, poți ignora acea opțiune.
Telefonul meu solicită un PIN în timp ce salvez setările. Care este PIN-ul meu?
Te rugăm introdu “0000”sau “1234”.
Eu utilizez Wi-Fi, dar am fost taxat pentru acces la internet...
Pentru unele telefoane, trecerea de la Wi-Fi la Internet mobil are loc în funcţie de puterea semnalului. Pentru a evita aceste probleme, te rugăm să dezactivezi opţiunea de date de pe telefonul mobil în timp ce utilizezi Wi-Fi.
Reîncărcare
Unde poti cumpara un SIM Lyca Mobile SIM sau să îmi încarc cartela?
Puteţi cumpăra SIM-uri Lyca Mobile și vouchere de reîncărcare de pe site-ul nostru și din peste 15.000 locaţii partenere.
Cum pot să reîncarc folosind un card de credit sau de debit?
Cu ajutorul unui card de credit sau de debit poți reîncărca online atât de pe site-ul nostru cât și prin telefon. Pentru aceasta sună-ne la 151 Relații Clienți de pe telefonul tău Lyca Mobile.
Atunci când încerc să reîncarc online, pagina afișează o eroare...
Site-ul nostru este optimizat pentru Internet Explorer sau Google Chrome. Te rugăm să eviţi utilizarea alte browsere ca Firefox sau Opera. Dacă problema persistă, te rugăm să ne suni la 151 din rețeaua Lyca Mobile.
Cum pot seta reîncărcarea automată?
După prima reîncărcare utilizând cardul de Credit/Debit, ai opţiunea de activare a reîncărcării automate. Poți seta serviciul de reîncărcare automată la o valoare predeterminată astfel încât să se activeze de fiecare dată când soldul scade sub valoarea setată de către tine. Te rugăm să reţii că poţi controla frecvenţa şi valoarea reîncărcării automate.
Pachete și tarife
Cum pot activa un Pachet pe cartela mea Lyca Mobile?
Te rugăm vizitează secțiunea Pachete de pe site pentru a afla codul de activare specific pachetului care te interesează sau sună-ne la 151 Relații Clienți de pe numărul tău Lyca Mobile.
Poate fi considerată reîncărcare o achiziție a unui Pachet?
Nu, o achiziție a unui Pachet nu poate fi considerată reîncărcare.
Cum verific dacă un Pachet este activ pe numărul meu Lyca Mobile?
Pentru a verifica activarea unui pachet te rugăm apelează *137# sau accesează My Lyca Mobile.
Activarea unui Pachet este urmată de un mesaj de activare?
Da, vei primi un mesaj de confirmare după activarea pachetului. Te rugăm să începi să utilizezi Pachetul numai după ce primești acest mesaj, în caz contrar poți fi taxat la tarifele standard. Dacă nu ai primit un mesaj de confirmare, poţi verifica întotdeauna disponibilul din Pachet apelând *#137 sau sunând la 151 Relații Clienți de pe numărul tău Lyca Mobile.
Pot activa un Pachet cu ajutorul creditului promoțional?
Nu, trebuie să beneficiezi de credit disponibil pentru a activa un Pachet.
Deși am credit îndeajuns pe SIM-ul meu Lyca Mobile, tot nu pot activa un Pachet...
Acest lucru s-ar putea datora unei conexiuni de date activă. Te rugăm să-ţi dezactivezi datele mobile şi să repornești telefonul, apoi vei putea activa pachetul. Dacă tot nu funcționează, te rugăm să contactezi 151 Relații Clienţi de pe numărul tău Lyca Mobile.
Pachetele au o dată de expirare?
Da, data expirării este menționată pe site în secțiunea Termeni și Condiții.
Minutele neutilizate se reportează?
Nu. Potrivit Termenilor și condițiilor, beneficiile incluse într-un Pachet expiră în aceeași zi cu data de expirare a Pachetului.
Pot activa același Pachet de mai multe ori într-o lună?
Nu, într-o lună poți activa un Pachet doar o singură dată.
Am activat un Pachet greșit. Ce pot face?
Nu avem posibilitatea de a anula un Pachet odată activat; cu toate acestea, in functie de pachet şi de utilizarea acesteia, vom încerca să vă ajutăm. Pentru mai multe detalii vă rugăm să contactaţi Serviciul Relații Clienţi la 151 din rețeaua Lyca Mobile.
Cum pot afla detalii suplimentare în legătură cu un Pachet?
Pentru oferi cele mai competitive pachete pentru clientii nostri, vom actualiza preţurile noastre cât mai des posibil; prin urmare, pentru cele mai recente informaţii privind tarifele şi pachetele noastre, te rugăm să vizitezi site-ul nostru sau sună-ne la Relații Clienți – 151 din rețeaua Lyca Mobile.
Pachetul meu a fost reînnoit prin debitare direct din contul meu bancar. De ce?
La activarea unui pachet, există opţiunea reînnoire automată. Te rugăm debifează caseta pentru a nu fi de acord cu opţiunea de reînnoire automată. O altă opţiune de a anula înnoirea automată este să apezi *190# cu cel puţin 24 ore înainte de data de expirare a Pachetului.
Utilizez același Pachet de multă vreme. De ce acum este modificat?
Pentru a asigura că oferim cele mai competitive pachete pentru clientii nostri, vom actualiza preţurile noastre cât mai des posibil. Pentru cele mai recente informaţii referitoare la tarifele şi pachetele noastre, te rugăm să vizitezi site-ul nostru sau să ne suni la Relații Clienți – 151 din rețeaua Lyca Mobile. Fiind un MVNO, tarifele noastre sunt influențate foarte mult de condiţiile pieţei şi ale cursului de schimb, motiv pentru care actualizăm constant produselor noastre pentru a oferi cea mai bună valoare pentru clienţii noştri.
Am un Pachet activ în vechiul meu numărul şi unul activ în noul meu numărul, se transferă de SIM-ul, pot păstra ambele Pachete?
Vom putea transfera Pachetul din vechiul SIM însă după transfer Pachetul deja activ în noul SIM va fi dezactivat.
SIM pierdut
Mi-am pierdut SIM-ul şi doresc să păstrez acelaşi număr. Cum pot face asta?
Poți comanda online o nouă cartelă SIM sau poţi achiziționa una nouă de la oricare dintre partenerii noştri de vânzare cu amănuntul. Odată ce ai noua cartelă SIM, sună-ne la Relații Clienți 151 din rețeaua Lyca Mobile sau +40 377881276 de pe alte rețele având codul PUK la îndemână și în 24 de ore vom transfera vechiul tău număr pe noul tău SIM.
Mi-am pierdut SIM-ul şi doresc să recuperez contactele salvate pe SIM. Pot face asta?
Din păcate nu avem posibilitatea să vă furnizăm contactele de pe SIM. Cu toate acestea, dacă sunteţi un client înregistrat puteți să vă accesați contul My Lyca Mobile meu cont şi să verificaţi numere apelate. Pentru mai multe detalii te rugăm să contactezi Relații Clienți 151 din rețeaua Lyca Mobile.
SIM-ul meu a fost pierdut sau furat. Ce pot face ca să nu fie folosit de altcineva?
Te rugăm să contactezi Relații Clienţi la numărul de telefon +40 377881276 şi unul dintre consilierii noştri te va ajuta.
Am pierdut SIM-ul şi aș dori să îl blochez. Cum fac asta?
Te rugăm să contactezi Relații Clienţi la numărul de telefon +40 377881276 sau 151 din rețeaua Lyca Mobile şi unul dintre consilierii noştri te va ajuta.
După ce am raportat SIM-ul pierdut, apelurile de intrare vor fi blocate?
În acest moment, nu avem posibilitatea de a bloca apelurile primite; nu se va putea nici apela de îndată ce numărul este blocat.
Portabilitate
Cum pot transfera numărul meu din reţeaua actuală (Vodafone, Orange, Telekom, Digi, etc...) în reţeaua Lyca Mobile?
Primul pas este să ai o nouă cartelă SIM pe care o poți comanda online la www.lycamobile.ro sau o poţi achiziționa de la oricare dintre partenerii noştri de vânzare cu amănuntul.
După aceea te rugăm să contactezi unul dintre Agentii de Vânzari Lyca Mobile care îți va explica procedura de portare. Alternativ, te rugăm să contactezi Relații Clienţi la numărul de telefon 0377 881276 sau 151 din rețeaua Lyca Mobile şi unul dintre consilierii noştri îți va oferi informații suplimentare.
De unde pot obține cererea de portare?
Atunci când îmi portez numărul de prepaid de pe o altă reţea, se tranferă și creditul?
Nu, creditul nu se tranferă dintr-o rețea într-alta.
Cât durează procesul de portare?
De obicei, portarea are loc în două zile lucrătoare dar poate în funcție de rețeaua donoare acest termen poate fi extins.
Ce beneficii am dacă îmi transfer numărul meu în rețeaua Lyca Mobile?
Îți oferim cele mai bune tarife să suni internațional precum şi oferte care conțin internet 3G nelimitat. Fiind cel mai mare MVNO din lume, ne desfăşurăm activitatea în 17 ţări şi aceasta înseamnă poţi fi întotdeauna în legătura cu cei dragi.
Doresc să îmi portez numărul la un alt operator. Cum pot face asta?
Ne pare rău că ai luat această decizie. Te rugăm să contactezi Relații Clienți – 151 unde ne-ar plăcea să auzim feedback-ul tău și să îți oferm mai multe informaţii cu privire la procesul de portare.