1. BINE AȚI VENIT PE PAGINA REFERITOARE LA POLITICA NOASTRĂ DE CONFIDENȚIALITATE!
Lyca Mobile respectă confidențialitatea datelor dumneavoastră și se angajează să protejeze datele dumneavoastră cu caracter personal. Această politică de confidențialitate vă va oferi informații cu privire la:
modul în care sunt utilizate datele dumneavoastră cu caracter personal prin intermediul acestui site, inclusiv datele pe care ni le furnizați în momentul achiziționării unuia dintre produsele sau serviciile noastre, în momentul în care vă abonați pentru a primi comunicări de la noi sau atunci când participați la concursurile noastre.
drepturile dumneavoastră în materie de confidențialitate și
modul în care legea vă protejează.
Această politică de confidențialitate este disponibilă în format stratificat, astfel încât să puteți alege domeniile specifice care vă interesează în mod deosebit.
În mod alternativ, puteți găsi un rezumat aici.
2. DESPRE NOI
Noi, Lyca Mobile SRL („Lyca Mobile”), operăm în Romania. Furnizăm clienților noștri servicii de comunicații electronice, inclusiv apeluri naționale și internaționale, mesaje-text și date.
Atunci când spunem „noi” sau „al nostru” în această politică, ne referim la entitatea corespunzătoare Lyca Mobile care este responsabilă de prelucrarea datelor dvs.
3. CE DATE CU CARACTER PERSONAL PUTEM COLECTA DESPRE DVS.?
Putem colecta, utiliza, stoca și transfera diferite tipuri de date personale care vă privesc grupate după cum urmează:
Datele referitoare la identitate
-
- includ prenumele, numele, data nașterii, limba.
Datele de contact
-
- includ adresa de e-mail, numărul de telefon, adresa completă
Datele financiare
-
- includ contul bancar și datele cardului dvs. (în cazul în care hotărâți să achiziționați un produs de la noi și să efectuați plata direct către noi, de exemplu pe site-ul nostru).
Datele de facturare
-
- includ detaliile referitoare la plata produselor sau serviciilor achiziționate de la noi.
Datele tehnice
-
- includ adresa Internet Protocol (IP), datele dvs. de conectare, tipul și versiunea browserului, setarea și localizarea fusului orar, tipurile și versiunile de plug-in pentru browser, sistemul de operare și platforma pe care le utilizați pentru a accesa site-ul nostru.
Datele de profil
-
- includ numele de utilizator și parola dvs., achizițiile efectuate de dvs., interesele și preferințele dvs..
Datele de utilizare
-
- includ informații despre modul în care utilizați site-ul, produsele și serviciile noastre, înregistrările referitoare la reîncărcări și înregistrările datelor referitoare la apeluri, care includ și datele despre trafic și de localizare.
Datele de marketing și comunicare
-
- includ preferințele dvs. referitoare la materialul de marketing primit de la noi și de la alte entități Lyca (conform alegerilor dvs. și consimțământului exprimat) și preferințele dvs. de comunicare.
Datele de asistență pentru clienți
- includ feedbackul dvs. către noi, răspunsurile la sondaje și înregistrările vocale atunci când ne contactați.
De asemenea, prelucrăm datele dvs. personale pentru a putea obține informații astfel încât să vă putem face oferte personalizate. Informațiile derivate nu vă dezvăluie direct sau indirect identitatea. Cu toate acestea, dacă combinăm sau conectăm informațiile derivate cu datele dvs. cu caracter personal, acestea vă pot identifica direct sau indirect. Deci, tratăm datele combinate ca date cu caracter personal care vor fi utilizate în conformitate cu această politică de confidențialitate.
În cazul în care suntem obligați de lege să colectăm datele dvs. cu caracter personal, iar dvs. nu furnizați aceste date la cerere, inclusiv dacă nu actualizați datele înregistrate sau nu verificați aceste date, este posibil să nu vă putem furniza produsele sau serviciile. Este posibil, de asemenea, să fie nevoie să anulăm anumite produse sau servicii achiziționate de la noi, însă vă vom anunța cu privire la acest lucru în momentul în care va fi necesar.
4. CUM COLECTĂM DATELE DVS. CU CARACTER PERSONAL?
Utilizăm metode diferite pentru a colecta date de la și despre dvs. prin:
Interacțiuni indirecte prin intermediul distribuitorilor noștri independenți, angrosiștilor și comercianților cu amănuntul.
Interacțiuni directe. Ne puteți furniza datele dvs. cu caracter personal prin completarea unor formulare pe site-ul nostru sau dacă comunicați cu noi prin poștă, telefon, e-mail sau altfel.
Datele dvs. cu caracter personal sunt colectate atunci când faceți următoarele:
Achiziționați produsele sau serviciile noastre;
Creați un cont pe site-ul nostru;
Vă abonați la serviciile sau la comunicările noastre;
Solicitați să vă fie trimis material promoțional;
Participați la un concurs, la o promoție sau la un sondaj; sau
Ne oferiți feedback.
Descărcați aplicația noastră.
5. CUM UTILIZĂM DATELE DVS. PERSONALE?
Vom folosi datele dvs. cu caracter personal numai atunci când legea ne permite să facem acest lucru, cel mai frecvent, în următoarele situații:
În cazul în care trebuie să respectăm termenii și condițiile la care urmează să ne angajăm sau la care ne-am angajat deja față de dvs.
În cazul în care acest lucru este necesar pentru protejarea intereselor noastre legitime, iar interesele și drepturile dumneavoastră fundamentale nu prevalează asupra acestor interese.
În cazul în care trebuie să respectăm o obligație legală sau de reglementare.
Scop | Tip de date | Temeiul juridic pentru prelucrare, inclusiv în baza interesului legitim |
Pentru a vă înregistra ca și clienți | (a) Identitate (b) Contact |
Îndeplinirea termenilor și a condițiilor față de dvs. și, unde este cazul, conform cerințelor legii |
Pentru furnizarea către dvs. de produse și servicii, inclusiv:
|
(a) Identitate (b) Contact (c) Financiare (d) Facturare |
(a) Îndeplinirea termenilor și a condițiilor față de dvs. (b) Necesare pentru interesele noastre legitime (pentru a recupera sume ce ne sunt datorate) |
Pentru a gestiona relația cu dvs. și pentru a administra contul dvs., fapt ce va include:
|
(a) Identitate (b) Contact (c) Profil (d) Marketing și cmunicare (e) Asistență clienți (f) Utilizare |
(a) Îndeplinirea termenilor și condițiilor față de dvs. (b) Necesare pentru a respecta o obligație legală (c) Necesare în vederea intereselor noastre legitime (pentru a ne actualiza înregistrările și pentru a studia modul în care clienții folosesc produsele și serviciile noastre ) |
Pentru a vă permite să participați la un concurs sau să răspundeți la un sondaj (fără scopuri promoționale) | (a) Identitate (b) Contact (c) Profil (d) Utilizare (e) Marketing și comunicare |
(a) Îndeplinirea termenilor și condițiilor față de dvs. (b) Necesare în vederea intereselor noastre legitime (pentru a studia modul în care clienții folosesc produsele și serviciile noastre, pentru a le dezvolta și pentru ne crește afacerea) |
Pentru a vă furniza produse și servicii
Pentru a răspunde la un sondaj |
(a) Identitate (b) Contact (c) Marketing și comunicare (d) Profil |
(a) Interes legitim de a prelucra date de marketing (pentru a ne dezvolta afacerea) și consimțământ pentru a trimite comunicări de marketing electronice clienților noi sau de a ne baza pe o relație deja existentă cu un client pentru a trimite comunicări de marketing electronice |
Pentru a utiliza analizele de date pentru a ne îmbunătăți site-ul, produsele/serviciile, marketingul, relațiile cu clienții și experiențele
|
(a) Tehnice (b) Utilizare |
Necesare în vederea intereselor noastre legitime (pentru a determina tipologii de clienți pentru produsele și serviciile noastre, pentru a ne menține actualizat și relevant site-ul, pentru a ne dezvolta afacerea și pentru a obține informații pentru strategia noastră de marketing) |
Pentru a vă sugera și recomanda bunuri sau servicii care ar putea fi de interes pentru dvs.
|
(a) Identitate (b) Contact (c) Tehnice (d) Utilizare (e) Profil |
Necesare pentru interesele noastre legitime (pentru a dezvolta produsele/serviciile Lyca Mobile și pentru a ne crește afacerea) |
Marketing
De asemenea, veți primi comunicări de marketing de la alte entități Lyca, dacă v-ați dat acordul să primiți astfel de comunicări referitoare la produsele sau serviciile lor Lyca.
6. CUM VĂ PUTEȚI GESTIONA PREFERINȚELE DE MARKETING?
Ne puteți cere să nu mai trimitem mesaje de marketing în orice moment, urmând link-urile prin care puteți opta în acest sens,prezente în toate mesajele de marketing trimise către dvs. sau contactând Departamentul nostru de relații cu clienții.
-
- Apelează 151 de pe cartela ta Lyca Mobile
Tarife:
Timp de așteptare: GRATUIT
Apel către Relații Clienți: GRATUIT
- Apelează 151 de pe cartela ta Lyca Mobile
-
- Apelează +40 377 881276 de pe un alt telefon sau din străinătate
Tarife: pot fi aplicate alte taxe suplimentare de operare
- Apelează +40 377 881276 de pe un alt telefon sau din străinătate
- Trimite un e-mail la adresa cs@lycamobile.ro
De asemenea, puteți contacta Departamentul nostru de relații cu clienții pentru a ne comunica dacă preferați să primiți vești de la noi prin e-mail, mesaje text sau telefon.
În cazul în care ați optat pentru a nu primi aceste mesaje de marketing, acest lucru nu se va aplica cu referire la datele cu caracter personal furnizate în urma achiziționării unui produs/serviciu sau în alte scopuri.
7. CUI ÎI PUTEM COMUNICA DATELE DVS. CU CARACTER PERSONAL?
Este posibil să fie nevoie să partajăm datele dvs. cu caracter personal cu părțile prezentate mai jos, în scopurile prezentate:
Alte entități afiliate Lyca aflate sub control comun (denumite în continuare „entități Lyca”) care furnizează servicii auxiliare, cum ar fi suportul call center pentru finalizarea comenzilor dvs. și pentru clarificarea oricărei solicitări a dvs.
Alte entități Lyca, în cazul în care ați ales să primiți comunicări de marketing de la acestea despre alte produse și servicii Lyca, altele decât produsele Lyca Mobile.
Terțe părți externe care furnizează servicii de suport tehnic IT, servicii de centre de date și suport call center.
Autorități de reglementare și autorități judiciare care solicită raportarea activităților de prelucrare în anumite circumstanțe.
În cazul în care în afacerea noastră vor avea loc schimbări care ne-ar putea determina să alegem să vindem, să transferăm sau să fuzionăm părți ale afacerii noastre, atunci noii proprietari pot utiliza datele dvs. cu caracter personal în același mod stabilit în această politică de confidențialitate.
Dacă este cazul, solicităm tuturor terților externi să respecte securitatea datelor dvs. cu caracter personal și să le trateze în conformitate cu legea. Nu le permitem furnizorilor noștri de servicii terțe părți să utilizeze datele dvs. cu caracter personal în scopuri proprii, le permitem doar să proceseze datele dvs. cu caracter personal în scopuri specificate și în conformitate cu instrucțiunile noastre.
8. UNDE SUNT TRANSFERATE DATELE DVS.?
Unii dintre furnizorii noștri de servicii se află în afara Spațiului Economic European (SEE), astfel încât prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal va implica un transfer de date în afara SEE.
Ori de câte ori transferăm datele dvs. cu caracter personal în afara SEE, garantăm un nivel de protecție similar, asigurându-ne că sunt aplicate următoarele măsuri de protecție, astfel încât să nu fie în detrimentul dvs.
În mod specific, Lyca Mobile utilizează centre de apel care se află în Maroc și Filipine, operate de o companie asociată.
Lyca Mobile utilizează un furnizor de servicii tehnice cu sediul în India.
Folosim contracte specifice aprobate de Comisia Europeană care oferă aceeași protecție pe care datele cu caracter personal o au în Europa. Pentru mai multe detalii, consultați Comisia Europeană: Model de contracte pentru transferul de date cu caracter personal către țări terțe.
Pentru a proteja datele dvs. cu caracter personal, vom lua măsuri pentru a ne asigura că drepturile dvs. privind confidențialitatea sunt cel puțin cele conforme cu cerințele legislației UE, inclusiv prin solicitarea unor măsuri de securitate adecvate de la astfel de terțe părți, stabilite într-un contract între noi.
Vă rugăm să contactați linia de asistență dedicată protecției, dacă doriți informații suplimentare cu privire la mecanismul specific utilizat de noi atunci când transferăm datele dvs. cu caracter personal în afara SEE.
9. CÂT DE SIGURĂ ESTE STOCAREA DATELOR DVS. CU CARACTER PERSONAL?
Am instituit proceduri pentru a face față oricărei încălcări suspectate a datelor cu caracter personal și vă vom informa pe dvs. și orice autoritate de supraveghere competentă cu privire la o eventuală încălcare, în situațiile în care suntem obligați din punct de vedere legal să facem acest lucru.
10. CÂT TIMP VOM PĂSTRA DATELE DVS. CU CARACTER PERSONAL?
Detalii privind perioadele de reținere pentru diferite aspecte ale datelor dvs. cu caracter personal sunt disponibile în Politica noastră privind păstrarea datelor, pe care o puteți solicita de la noi, contactând Departamentul nostru de relații cu clienții (Consultați datele de contact de mai jos).
În anumite circumstanțe, putem anonimiza datele dvs. cu caracter personal (astfel încât acestea să nu mai fie asociate cu dvs.) în scopuri de cercetare sau statistice, caz în care putem folosi aceste informații pe o perioadă nelimitată, fără a vă anunța în prealabil.
11. CARE SUNT DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ DE CONFIDENȚIALITATE?
- De a avea acces la datele dvs. cu caracter personal – Acest drept vă permite să primiți o copie a datelor cu caracter personal pe care le deținem despre dvs. și să verificați dacă le prelucrăm în mod legal.
- De a rectifica datele dvs. cu caracter personal – Acest drept vă permite să dispuneți rectificarea oricăror date incomplete sau inexacte pe care le deținem despre dvs., deși este posibil să fie necesar să verificăm corectitudinea datelor noi pe care ni le furnizați.
- De a șterge datele dvs. cu caracter personal – Acest drept vă permite să ne cereți să ștergem datele cu caracter personal în cazul în care nu există motive întemeiate pentru a continua prelucrarea acestora. De asemenea, aveți dreptul să solicitați ștergerea datelor dvs. cu caracter personal în cazul în care v-ați exercitat cu succes dreptul de a vă opune prelucrării (a se vedea mai jos), în cazul în care informațiile dvs. au fost prelucrate în mod ilegal sau în situațiile în care avem obligația de a șterge datele dvs. cu caracter personal pentru a ne conforma legislației locale.Rețineți totuși că este posibil să nu putem întotdeauna să ne conformăm solicitării dvs. de a șterge datele, din motive juridice specifice, care vă vor fi notificate, dacă este cazul, în momentul solicitării.
- Dreptul de a vă opune prelucrării datelor dvs. cu caracter personal – Acest drept poate fi exercitat atunci când ne bazăm pe un interes legitim și dvs. doriți să vă opuneți prelucrării pe motive legate de situația specială în care vă aflați, deoarece considerați că acest lucru are un impact asupra drepturilor și libertăților dvs. fundamentale. De asemenea, aveți dreptul de a vă opune în cazul în care vom prelucra datele dvs. cu caracter personal în scopuri de marketing direct. În unele cazuri, vom demonstra că avem motive legitime și imperioase pentru a prelucra informațiile dvs., motive care prevalează asupra drepturilor și libertăților dvs..
- De a restricționa prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal – Acest drept vă permite să solicitați suspendarea prelucrării datelor dvs. cu caracter personal în următoarele situații: (a) dacă doriți să verificați exactitatea datelor; (b) în cazul în care am folosit datele în mod ilegal, iar dvs. nu doriți ca aceste date să fie șterse; (c) dacă aveți nevoie ca noi să păstrăm datele, deși nu mai avem nevoie de ele, întrucât vă sunt necesare pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță; sau (d)în situația în care dvs. v-ați opus prelucrării, însă noi trebuie să verificăm dacă drepturile noastre legitime de a le utiliza prevalează.
- De a transfera datele dvs. cu caracter personal – Acest drept vă permite să ne solicitați transferul datelor dvs. cu caracter personal către dvs. sau către o terță parte. Vă vom furniza dvs. sau terței părți pe care ați ales-o datele dvs. cu caracter personal într-un format structurat, utilizat în mod curent, prelucrabil automat.Rețineți, totuși, că acest drept se aplică numai informațiilor prelucrate automat furnizate inițial pe baza propriului dvs. consimțământ spre a fi prelucrate sau dacă datele au fost prelucrate în vederea executării unui contract.
Dacă doriți să exercitați oricare dintre drepturile menționate mai sus, vă rugăm să trimiteți cererea dvs. la adresa mydata@lycagroup.com
În mod obișnuit, nu sunt necesare taxe
Nu va trebui să plătiți o taxă pentru a accesa datele dvs. cu caracter personal (sau pentru a vă exercita oricare dintre celelalte drepturi). Cu toate acestea, este posibil să percepem o taxă rezonabilă dacă solicitarea dvs. este vădit nefondată, repetitivă sau excesivă. În mod alternativ, este posibil să refuzăm să respectăm solicitarea dvs. în aceste circumstanțe.
De ce avem nevoie de la dvs.
S-ar putea să avem nevoie să vă cerem informații specifice care să ne ajute să vă confirmăm identitatea și pentru a vă garanta dreptul de a accesa datele dvs. cu caracter personal (sau de a vă exercita oricare dintre celelalte drepturi). Aceasta este o măsură de securitate pentru a ne asigura că datele dvs. cu caracter personal nu sunt divulgate niciunei persoane care nu are dreptul de a le primi. De asemenea, este posibil să vă contactăm pentru a vă solicita informații suplimentare în legătură cu solicitarea dvs. de accelerare a unui răspuns din partea noastră.
Termen limită pentru a răspunde
Încercăm să răspundem tuturor solicitărilor legitime în decurs de o lună. Ocazional, poate dura mai mult de o lună, dacă solicitarea dvs. este deosebit de complexă sau dacă ați făcut mai multe solicitări. În acest caz, vă vom anunța și vă vom ține la curent.
12. CUM NE CONTACTAȚI?
Puteți contacta Departamentul nostru de relații cu clienții la numărul 151 de pe orice cont Lyca Mobile sau la +40 377 881276 de pe un alt telefon.
De asemenea, puteți să trimiteți un e-mail la Departamentul de relații cu clienții la adresa cs@lycamobile.ro sau completând formularul online de la adresa https://www.lycamobile.ro/ro/contactus/.
Pentru întrebările legate de respectarea acestei politici, am desemnat un responsabil cu protecția datelor (DPO). Deci, dacă aveți întrebări legate de această politică de confidențialitate, contactați echipa noastră pentru protecția datelor la DPO@Lycagroup.com.
Aveți dreptul să depuneți o plângere în orice moment la autoritatea de supraveghere relevantă pentru protecția datelor.
Cu toate acestea, apreciem șansa de a ne ocupa noi mai întâi de preocupările dvs., înainte de a vă adresa autorității de supraveghere, prin urmare vă rugăm să ne contactați înainte.
Modificări ale politicii
Am actualizat politica de confidențialitate pentru a reflecta modificările legilor privind protecția datelor. Versiunile precedente sunt arhivate aici.