Conversion Page Conversion Page Conversion Page Conversion Page Conversion Page Conversion Page

Setări Internet & Roaming

Setări APN

În primul rând, vă rugăm să vă asiguraţi că cartela SIM Lyca Mobile se află in Slot 1 (în cazul în care aveţi un telefon cu 2 cartele SIM)

După aceea, vă rugăm să găsiţi meniul pentru a configura setările APN (Setări → Reţele mobile / Conexiuni → Nume punct de acces)

    În câmpul „Nume” tastați: Lycamobile
    În câmpul „APN” tastați: data.lycamobile.ro (dacă vă aflaţi în România)
    În câmpul „Nume de utilizător” tastați: lmro
    În câmpul „Parolă” tastați: plus

După setarea configurațiilor de internet, apăsaţi Salvează sau reveniți la meniul anterior.

După ce setaţi configuraţiile de mai sus, vă rugăm să verificaţi dacă opţiunile Mobile Data (3G sau 4G) şi Data Roaming* sunt activate.

    Opţiunea Data Roaming nu vă va taxa adiţional. Se activează pentru utilizarea datelor mobile funizat de la operatorii virutali.

În cele din urmă, reporniți telefonul după care ar trebui să aveți acces la internet.

Dacă problema persistă, vă rugăm să apelați Serviciul de Relații Clienți Lyca Mobile România la numărul de telefon +40 377 881276.

Setări Roaming

Sunt două moduri de configurare a rețelei de roaming.

1. Pentru a configura rețeaua în roaming. vă rugăm găsiţi aplicaţia Lyca Mobile Services → alegeţi opţiunea Lyca Mobile → alegeţi Setare Manuală → alegeţi ţara unde vă aflaţi (dacă țara în care vă aflați nu este în lista țărilor, selectați opțiunea Roaming)

Dacă nu puteţi găsi aceasta aplicaţia, vă rugăm să urmăriți instrucţiunile de mai jos

2. Intrați în meniul telefonului dvs, Setări → Reţea mobilă → Operator de reţea → Căutare reţea manuală → alegeţi Lyca Mobile

Dacă nu puteți găsi Lyca Mobile în lista operatorilor, vă rugăm să încercați ceilalți operatori din lista.

Rețineți că meniul poate varia de la dispozitiv la dispozitiv. Pentru a accesa opțiunea de configurare a rețelei de pe telefonul dvs., următoarea pagină web v-ar putea ajuta: www.helpforsmartphone.com

Dacă problema persistă, vă rugăm să apelați Serviciul de Relații Clienți Lyca Mobile România la numărul de telefon +40 377 881276.